Slappar, slappar och slappar..

Hej svejs!
Det hander inte sa mycket har i Kuta beach mer an att vi just slappar. Vi joggar pa morgonen, ater frukost, gar till stranden, solar och badar, ater mango pa stranden, sen duschar vi och slappar, lyssnar pa musik. Efter det ar det middag och sen Internetcafe. Vi bara njuter :)
Vara dagar har pa Kuta beach ar slappa och ganska lika. Men idag ska vi shoppa efter stranden :)
Njut av det svala och kalla dar hemma for vi bor i en bastu, ingen ac och flakten hjalper inget. Men det finns dusch vilket ar bra och vi slog vart forra boende i pris iaf, nu bor vi for billiga 30 kr per natt.
Vi har det toppen och mar alla bra! Skot om er dar hemma sa hor vi snart av oss med bilder ocksa.
Manga kramar!

Kommentarer
Postat av: Mikael

Härligt att höra att ni bara fortsätter och har det helt fantastiskt och bara njuter..:-), men även att ni "till och med", Joggar!!!...bra så ni inte blir allt för bekväma..:-).

Fick mig ett gott skratt också när jag på FB njöt av att se hur 3 tjejer löser problemet med en "Kackerlacka på rummet". Den filmen var bra, även om den inte gav några Oscar-statyetter, möjligen till Kackerlackan som verkar kommit undan:-)

2011-10-21 @ 08:10:39
Postat av: Pia

Tänk att ni skulle bli så sportiga, vem hade kunnat tro det:) Men ni verkar ha en skön tillvaro på Bali. Jag är i alla fall så avundsjuk.

Jakten på kackerlackan var ju bara bäst och mest gillar jag Emmas uppgivna slutkommentar: Klart den är under sängen!

Masssor med kramar till er alla tre

Pia

2011-10-21 @ 09:59:55
Postat av: Emanuel den Bästa

Låter galet nice! Men akta så att du inte får magrutor Ida.



Fred

Smanso

2011-10-21 @ 11:20:49
Postat av: Fru E

Jag kommer, jag kommer, jag kommer, jag kommer -jag är nästan där!!



Kärlek.

2011-10-24 @ 19:45:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0