En något försenad uppdatering...

Hej på er!


Som efterfrågat så kanske vi bör skriva på denna blogg (även om jag tror att de flesta som läser redan vet om det) men om någon skulle råkat missa denna detalj så är vi inte längre tre som är ute å reser, Carolina har nämligen begett sig hemåt...eller rättare sagt så är hon redan hemma. Vi åkte åt skilda vägar efter Tokyo. Jag och Ida åkte som ni kunnat läsa om i bloggen till Singapore och sen vidare till Bali medan Carolina åkte hemåt men stannade en kortare tid i Thailand först. Det var efterfrågat att detta skulle meddelas på bloggen så ifall någon har missat detta så har alltså jag och Ida rest själva sen efter Tokyo och Carolina är nu hemma i Sverige igen :)
Nu vet alla, bättre sent än aldrig! :D
Kramar!!

Kommentarer
Postat av: Hank

Om jag får göra mig till tals för uppmärksamma läsare

så vill jag framföra vårt tack för denna korrigering.

Kram

Hank

2011-10-05 @ 00:20:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0